sunnuntai 17. helmikuuta 2013

friends

tossa vähän kuvia mun viimepäivien tekemisistä. oon nänhy piiiiitkästä aikaa villeä :) muuten oon ollu aika paljon emilian kanssa ja lauantai illalla mentiin kepalle. sunnuntaina lähin turkuun pelaamaan salpan naisten kanssa. huhhu. miten parissa kuukaudessa voikaan huonontua niin paljon.. no mut onneks asiaan tulee muutos kun hiihtoloman jälkeen mulla alkaa viikossa kaks kertaa aamuharkat taas. pelin jälkeen menin vielä gymiin cxworkkii ja emilia tuli vielä illalla meille siivoomaan mun vaatekaappia :) tossa on myös pari ostosta kun käytiin äitin kanssa ostamassa. mun toppahousut on mysteerisesti hävinny ja nyt oli pakko jostain sellaset saada kun lähetää torstaina tahkolle !! rakastan tota väriä <3

3
sokos:  ALE 50€  halti: ALE 100€
1
ville
4
pipo Peak Performance: ALE 20€
2 65

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti